فرفشة على طول
اهــــــــ بيك ــــــــــــلا فى منتديات فرفشة علــــــــــــــ طول ــــــــــــى
نتمنى ان تسجل معنا فى منتديات فرفشة علــــــــــــــ طول ــــــــــــى
وتنتمى الى اسرة المنتدى
وشكــ ـاـــــر
المنتـــــ ادارة ـــــــــدى
فرفشة على طول
اهــــــــ بيك ــــــــــــلا فى منتديات فرفشة علــــــــــــــ طول ــــــــــــى
نتمنى ان تسجل معنا فى منتديات فرفشة علــــــــــــــ طول ــــــــــــى
وتنتمى الى اسرة المنتدى
وشكــ ـاـــــر
المنتـــــ ادارة ـــــــــدى
فرفشة على طول
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

فرفشة على طول

فرفشة علــــــــــــــــــــ ـطولـ ـــــــــــــــــــى@مــــــــ هتقدر تقفل الكمبيوترـــــــــش

الرئيسيةنكت مصرية مضحكو جدا Emptyأحدث الصورالتسجيلدخول
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
search
ازرار التصفُّح
 البوابة
 الصفحة الرئيسية
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 ابحـث
منتدى

farfash5
احداث منتدى مجاني 
brothersoft.com

نكت مصرية مضحكو جدا

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Admin
Admin
Admin
Admin

ذكر الاسد عدد المساهمات : 241

نكت مصرية مضحكو جدا Empty
مُساهمةموضوع: نكت مصرية مضحكو جدا   نكت مصرية مضحكو جدا Icon_minitimeالأحد يوليو 05, 2009 10:50 am

السلام عليكم
عاملين اية
نكت مصرية مضحكو جدا Dance 1/ مره واحد فشار قوى بيقول لصاحبه انا كنت ماشى فى الصحره طلع عليا اسد نطيت في البحر،صاحبه قاله بحر ايه بس اللي فى الصحره، قال لا انا قلت لقيت ابو الهول اتشعلقت فى رقبته، صاحبه قاله وايه اللي جاب ابو الهول في الصحرا، فقال وانا ماشى فى الصحره طلع عليا اسد أكلنى.. ارتحت نكت مصرية مضحكو جدا Hihi

2/ مره اتنين متاخرين على المدرسه الاستاذ بيسال الاول انت ايه اللى اخرك قاله كانت فيه 5 جنيه ضيعه مني وبدور عليها فمسك التانى وانته ايه اللى اخرك قاله أصل انا اللى كنت دايس عليها نكت مصرية مضحكو جدا Eek

3/ مره واحد سرق فرخه وراح عند البحر نضفها وكلها جه الضابط وقاله انت سرقت الفرخه قاله لا يا باشا قاله الضابط والريش ده؟ قاله دى نزلت تستحمى و قالتلى اخلى بالى من الهدوم نكت مصرية مضحكو جدا Hihi

4/ مرة اتنين ستات عواجيز نفسهم يتجوزوا فراحوا النادي وقالوا اول ولد حيعدي حنقوله، و لما عدى واحد، واحدة منهم قالتله: تتجوزني يا امور؟ قالها: ده انا اتجوز كلبة ومتجوزكيش! التانية راحت قايلة: هوهو نكت مصرية مضحكو جدا Icon1366

5/ واحد ماشى ورا وحدة قالها الحلوة وراها مشوار قالتلة لا وراها حمار نكت مصرية مضحكو جدا Wink

6/ مره واحد فتح الباب وقعد يصرخ بيقول حماتى هترمى نفسها من الشباك قالولو وانت زعلان ليه قالهم الشباك مش راضى يتفتح نكت مصرية مضحكو جدا Icon2

7/ مره واحد شرب قهوه الكراسى وقفت فى زوره نكت مصرية مضحكو جدا Eek

8/ اتنين صحاب واحد قال للتاني اعلمك الرزالة وتعلمني الرخامة ؟؟ قاللوا ماشي راح صاحبه قال هي دي الرزالة وجاب التليفون وطلب رقم غلط وقال هشام موجود ؟ قالوا له الرقم غلط طلب تاني هشام موجود ؟ قالوا الرقم غلط وكرر كده كذا مرة وقال هي دي الرزاله راح صاحبه قالله هات التليفون وطلب نفس الرقم وقال انا هشام حد سال عليا ؟؟؟؟؟ وهي دي الرخامه نكت مصرية مضحكو جدا Help

9/ مره واحد دخل السينما ملقاش فيها الا واحد بس قعد وراه وقال له ونبى اتاخر شويه علشان اشوف نكت مصرية مضحكو جدا Ohno

10/ مره واحد أهبل قال والله العظيم ما هنام الا اما اخلص اللبانه نكت مصرية مضحكو جدا Oboy
شكرا اتمنى ان تنال اعجبكم
انا مستنى الردود
https://farfash5.1talk.net
love story
عضومميز{hero}
عضومميز{hero}
love story

انثى العقرب عدد المساهمات : 166

مُساهمةموضوع: رد: نكت مصرية مضحكو جدا   نكت مصرية مضحكو جدا Icon_minitimeالإثنين يوليو 13, 2009 9:54 am

ههههههههههههههههههههههههههههه
مشكور اخى على النتكت الجميله وبجد مضحكه اوى Iove you
nour
عضومميز 10مواضيع
عضومميز 10مواضيع
nour

مُساهمةموضوع: رد: نكت مصرية مضحكو جدا   نكت مصرية مضحكو جدا Icon_minitimeالثلاثاء يوليو 14, 2009 1:10 pm

النكت بجد حلوة شكرررررررررررررررررررررررررررررررر على المجهود Iove you

نكت مصرية مضحكو جدا
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» نكت مصرية مضحكو جدا
» نكت مصرية طازة7
» نكت مصرية طازة 8
» نكت مصرية جديدة
» نكت مصرية طازة